facebook_pixel
Background Image

פרקטי - מדריך מס 9. 
הדפסת קבלות לעסקאות שבוצעו בעבר וביצוע זיכויים והחזרות

שימוש בקופה, הדפסת קבלות לעסקאות שבוצעו בעבר וביצוע זיכויים. כל אלה עונים על כל צרכי הלקוחות שלכם בצורה פשוטה ויעילה מאי פעם. כעת ניתן לבצע זיכויים והחזרות בצורה פשוטה וזריזה.

הדפסת קבלה לעסקה שבוצעה בעבר

1.  דמיינו מצב בו לקוח ביצע הזמנה ולא לקח את הקבלה, ובשלב מאוחר מחליט כי הוא רוצה אותה בכל זאת.

2. על מנת להוציא קבלה לעסקה שבוצעה, יש להקליק על אייקון גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה במסך הראשי.

3. כעת יש להכניס את הקוד האישי בן החמש ספרות

4. כעת יש להקליק על ״היסטורית מכירות״ ויפתח חלון הכולל את כל עסקאות העבר שבוצעו בחנות

5. יש למצוא את העסקה הרלוונטית - ניתן למצוא על ידי שימוש בחלונית החיפוש.

6. לאחר שמצאתם את העקה הרלוונטית, יש להקליק עליה.

7. כעת תפתח הקבלה ופירוט העסקה וכל מה שיש לעשות הוא להקליק על כפתור ״הדפס קבלה״ אשר נמצא בצידו הימני של המסך.

8. זהו! הקבלה ההיסטורית הודפסה בהצלחה!

ביצוע החזרה

1. במידה ולקוח רוצה לקבל זיכוי על עסקה שביצע בעבר יש לגשת שוב למסך הראשי ולהקליק על גלגל השיניים בפינה הימנית העליונה של המסך

2. יש להקליק קוד בן חמש ספרות

3. בדומה להדפסת הקבלה, יש לגשת שוב להיסטוריית מכירות ולמצוא את העסקה הרלוונטית מתוך הרשימה ולהקליק עליה

4. כעת, בשונה מהשלב הקודם, יש להקליק על ״זיכוי״ בצידו הימני של המסך ולבחור את סכום הזיכוי ללקוח ולהקליק על ״החזר״.

5. שימו לב שכעת העסקה המקורית קיבלת תווית של "Refunded" ונוצרה קבלה חדשה שנקראת "זיכוי״ המייצגת את הסכום שהוחזר ללקוח